15/01/2024

מדפסת מדבקות למשלוחים, אריזות ומוצרים

אספקת ציוד, שירות ותמיכה למדפסת מדבקות למשלוחים, מדבקות בגדלים סטנדרטים, מדפסת מדבקות טרמית למשלוחים 100/100-150מ"מ ומדבקות עמידות לתנאי חוץ למשטחים וסחורה שממוקמת בחוץ. השימוש במדפסות מדבקות וברקוד הוא בכל התחומים בעסק וסמחסן באמצעות תוכנות לעיצוב מדבקות וברקוד, תוכנות שילוח למחסנים לוגיסטים ותוכנות עיצוב כמו ברטנדר ונייס לייבר אשר מתחברות בחיבור API לתוכנות ניהול אירגוני

מדפסת מדבקות למשלוחים, אריזות ומוצרים

סימון איתורים ושילוט במחסנים לוגיסטיים

ברקוד פור יו - מספקת פתרונות הדפסת מדבקות איתור ושלטים במחסנים לוגיסטיים כולל צוות מיומן שמבצע את הדבקה של המדבקות והשלטים.

סימון איתורים ושילוט במחסנים לוגיסטיים
סימון איתורים ושילוט במחסנים לוגיסטיים
סימון איתורים ושילוט במחסנים לוגיסטיים
סימון איתורים ושילוט במחסנים לוגיסטיים

איך עושים ספירת מלאי? ואיך כדאי להיערך לקראת?

4 אופציות לספירת מלאי נכונה – המדריך הרשמי כאשר מצטבר מלאי המוצרים בעסק, חשוב ליצור סדר במלאי. אחת הדרכים לכך היא: ספירת המלאי. ישנם עסקים שעורכים ספירות מלאי שנתיות, דו- שנתיות, רבעוניות, חודשיות- כל בעל עסק והעדפותיו שלו. מעבר לסדר שספירת המלאי יוצרת, בעלי העסקים מתכוננים בספירתם גם להגשת דוחות סוף השנה. דוגמה לספירת מלאי: שם העסק: שם הסופר: ת. ספירה: עמוד מספר: מיקום הספירה: מס"ד תיאור פריט יח' מידה כמות מחיר עלות בש"ח סה"כ ערך בש"ח שם וחתימת הסופר _________ כיצד ניתן לבצע ספירה ממוחשבת מבלי לרכוש מסופונים יקרים? סיום שנת המס מחייבת את בעלי העסקים להתארגן לקראת ספירות המלאי השנתיות. כל מי שהתנסה בתהליך זה מודע לכך, שבעת ספירת המלאי נמצאת החנות במצב של "קיפאון" ומושבתת, דבר הפוגע ברווחיות. השימוש במדבקות ברקוד למוצרים וכל דבר שנרצה לעקוב אחריו בעסק גורם לכך שספירת המלאי תיהיה קלה, פשוטה וכמובן שתחסוך לעסק זמן ועלויות. איך מתבצעת ספירת המלאי בפועל? כל מוצר מקבל מעין תעודת זהות- מספר סידורי: "ברקוד". הברקוד מכיל את כל האינפורמציה בנוגע למוצר: מתי יוצר, מתי נארז, מתי יצא מהמפעל וכו'. הברקוד מוטבע על גב המוצר ומגיע אל העסק. סורקים את הברקוד על גבי המוצר והוא נכנס באופן אוטומטי למערכת העסק לניהול מוצרים. ספירת מלאי ידנית מול ספירת מלאי של ברקוד ספירה באופן ידני: ספירת מלאי המוצרים באופן ידני כוללת מעבר של העובד בין המוצרים וספירתם אחד-אחד. הספירה נעשית מייגעת ואורכת זמן רב וכתוצאה מכך יכול להיווצר בלבול בספירה, דבר שעלול להוביל להפסדים כלכליים, איבוד מידע וספירה מחדש. ספירת מלאי עם ברקוד: עובד עובר בין המוצרים עם קורא הברקודים ("סקנר"), ומרגע שקרא אותם- מיד נכנסים הם למערכת ונספרים בה. הדרך פשוטה לתפעול, ממוחשבת ומהירה, דבר החוסך זמן ועלויות. המידע מאורגן באופן אוטומטי ומסודר. ספירת המלאי חשובה מאין כמוה לבתי עסק. היא יוצרת סדר, מגלה חוסרים או כמויות עודפות ובעצם- יוצרת שליטה על הכמויות הגדולות של הסחורה. הסדר מוביל להסקת מסקנות בנוגע למלאי (מה רווחי יותר, מה פחות, מה אורך חיי המדף של המוצר וכדומה), והדבר מוביל לגידול ברווחים בעתיד.